.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم در انتخابات 7 اسفند حماسه می‌آفرینند
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: مردم قطعا در انتخابات 7 اسفند حماسه خواهند آفرید و عده قلیلی هم که تلاش دارند تا انتخابات پرشوری را نداشته باشیم تلاش‌شان بی‌ثمر است.

به گزارش شمال نیوز:محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران حساسیت‌های لازم را نسبت به سرنوشت خود دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مطمئنا انتخابات پرشوری را در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: شاید عده قلیلی باشند که سعی‌شان بر این است تا مردم در انتخابات حضور چشمگیری نداشته باشند و سعی دارند تا فضای جامعه را به این سمت سوق دهند اما این عده قلیل در برابر موج خروشان ملت مقاومتی ندارند و در میان مردم به چشم نمی‌آیند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: من پیش‌بینی می‌کنم که قطعا ملت ما باز هم در 7 اسفند حماسه خواهد آفرید و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضوری چشمگیر خواهند داشت.

دامادی در پایان خاطرنشان کرد: البته سال‌های سال است ملت ایران در انتخابات‌های مختلف با حضور چشمگیر خود توطئه دشمنان را ناکام گذاشتند و این بار نیز در انتخابات 7 اسفند به همین شکل حضوری پررنگ خواهند داشت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.491 seconds.